You are currently browsing the fansite in: English.
Polish
English
Replies
8
Language
PL
Status
Open
Pinned
No

Pixiak

Pixiak (User) (51 threads, 522 posts) posted 11 years ago (98828h)
Pixio: Siemano! Masz chwilkę na wywiad?

Obiateq: Siemasz. Jasne, że mam. Dla takich rzadkich przyjemności zawsze go znajdę.

P: Powiedz nam coś o sobie. Jak się nazywasz, skąd jesteś, ile masz lat?

O: Nazywam się Daniel, pochodzę z Jeleniej Góry, mam 16 lat, jestem uczniem ostatniej klasy szkoły, która generalnie cieszy się złą sławą w internecie.

P: Co to za szkoła?

O: Gimnazjum, to chyba oczywiste.

P: Widać. Czym się interesujesz?

O: Interesuje się generalnie szerokim pojęciem e-sportu, turnieje w różne gry, top playerzy i fakty ich dotyczące, tak ogólnikowo. : )

P: Do jakiej szkoły udasz się po gimnazjum?

O: Zastanawiam się nad liceum ogólnokształcącym na profilu matematyczno-fizycznym, lub technikum informatyczne.

P: Ok, znamy już podstawowe informacje o Tobie. Co powiesz na kilka pytań na temat Tibii?

O: Nie ma sprawy, panie kierowniku.

P: Domyślasz się już jakie będzie pytanie?

O: "Dlaczego byłeś takim zerowcem, że marnowałeś pacca stojąc w mieście?"

P: To w dalszej części wywiadu. Jak zaczęła się Twoja przygoda z Tibią?

O: Pamiętam to dokładnie. Przyszedłem do kuzyna i zobaczyłem dziwną grę, od razu jako 5 letni ja zapytałem "LOL ADAŚ, CZEMU GRASZ W GJE TE A OD GÓRY?", okazało się, że to Tibia.
Założył mi moją pierwszą postać o nicku Biseksualny Karzeł, postać już nie istnieje oczywiście. Wbiłem 2 lvl i przestałem grać z powodu braku PC w miejscu zamieszkania.

P: Chcesz przez to powiedzieć, że od małego masz problemy z głową?

O: Nie, jestem jak najbardziej zdrowy na umyśle.

P: Mniejsza o to. Swoją drogą to bardzo ciekawy nick. Sądzę, że jako pięciolatek nie wiedziałeś co oznacza słowo "biseksualny". Mam rację?

O: W tych latach swojego życia myślałem, że siusiak służy do "si si", nie miałem pojęcia o znaczeniu tego słowa.